Sunday, July 29, 2012

Logan --- igen

Vi är mitt uppe i vårt sommarresemaraton. Jag och tjejerna kom tillbaka från Sverige i fredags kväll efter nästan två härliga veckor till största delen tillbringade i Venjan (ska försöka skriva lite mer om det senare). I går lördag var vi hemma alla fyra, idag söndag kl 3:30 gick jag upp för att köra Darrin och tjejerna till flygplatsen. "Ska vi åka redan?" frågade Zoey, "jag har ju inte ens ätit frukost än!" Nu är de i Texas. Tjejerna börjar sin första längre period utan varken mig eller Darrin - de ska bo hos Grandma och Grandpa medan Darrin går en jobbkurs och jag reser först till Kalifornien och sedan Rochester med jobbet. Den 11 augusti är vi hemma allihop igen - och sedan bär det av på en vecka campingsemester i Maine alla fyra tillsammans. Hoppas de här två veckorna går riktigt, riktigt fort...

No comments: