Sunday, May 12, 2013

Mors dag

Jag blev firad på mors dag idag (det är mors dag i USA). Tjejerna hade fått göra presenter på skolan, svenska skolan och After School och Darrin hade handlat så jag blev ordentligt firad i morse- mer paket än jag har fått på min födelsedag på många år. Galet! Jag tyckte jag hade varit väldigt tydlig med att det enda jag önskade mig var frukost på säng. Det hade Darrin också lyckats fantastiskt bra med, med specialfrukostmackor från vårt lokala bageri, jordgubbar och latte.

Efter frukosten gjorde vi en utflykt till Purgatory Chasm nära Worcester. Vi packade lyxiga lunchmackor, igen från favoritbageriet, och till och med tjejerna njöt av promenaden, som gick genom en brant klyfta i naturen full sv klippblock som man fick klättra över. Zoey var lite nervös först för ingången mot klyftan var full av varningsskyltar. Den andra höjdpunkten utom klättringen var sköldpaddan som hade förirrat sig ut på stigen!

No comments: